پرسش و پاسخ سهامداران و روابط عمومی پدیده شاندیز

پرسش و پاسخ سهامداران و روابط عمومی پدیده شاندیز

سوال:
آیا فکری برای ورود به سامانه جهت اتباع خارجی کرده اید؟

پاسخ:
بله، طبق اصلاحاتی که در نرم افزار انجام شده با کد گذرنامه و پاسپورت امکان ورود به سامانه برای این سهامداران فراهم شده است.


سوال:
آیا در روزهای ۲۸ و ۲۹ و  ۳۰ اسفند ثبت سفارش خرید و فروش انجام می شه؟

پاسخ:
روز شنبه تعطیل رسمی نیست بنابراین ثبت درخواست خرید و فروش انجام می شود اما یکشنبه ۲۹ و دوشنبه ۳۰ ام با توجه به اعلام تعطیلی از سوی دولت معامله ای صورت نخواهد گرفت.


سوال:
شماره موبایل من تغییر کرده و الان نمیتونم کد رهگیری رو گیرم. چطوری باید شماره همراهمو در سامانه تغییر بدم؟

پاسخ:
لطفا با دفتر سهام پدیده در شاندیز تماس گرفته اطلاعات خود را ارائه کنید تا تغییر شماره موبایل شما انجام شود.


سوال:
شرکت هایی که در گذشته سهام خریداری کرده اند یا بخواهند جدید سهام بخرند چگونه می توانند از سامانه استفاده کنند؟

پاسخ:
بله. امکان ورود شرکت ها به سامانه از روز گذشته فراهم شده است.


سوال:
چرا طی چند روز گذشته معامله ای در اتاق مبادلات سهام پدیده انجام نشده است؟

پاسخ:
با توجه به تعداد اندک درخواست خرید سیستم مچینگ فعال نشده است و هیچ معامله ای انجام نشده است تا ارزش سهام برای تعداد کمی سهم پایین نیاید زیرا معقول هم نیست در شرایط فعلی با تعداد سهام پایین ارزش سهام ۱ درصد کاهش یابد.
اما در صورت تداوم این روند برای روان شدن بازار امکان تطبیق در نظر گرفته خواهد شد.

محمد

سلام
کسانی که واحد مسکونی خرید کرده اند چه زمانی واحد مسکونی تحویلشان می شود؟
آیا مبلغ جریمه ای که شرکت مکلف به پرداخت آن است در هنگام تحولیل به مالک مسترد می شود؟

مصطفی سلیمانی

بادفترپدیده توشاندیزهم بیشتراز۲۰دفعه تماس گرفتم میگن گوشی وصل میکنه جای دیگه بوق میخوره کسی جواب نمیده هردفعه همین جواب روگرفتم من راهم دوره خاهشاجواب درست بدیدبمن که شماره موبایلم عوض شده رمزعبورندارم چکارکنم ممنون

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *