مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی: پدیده به چرخه تولید و محور توجه ها بازگشته است

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی: پدیده به چرخه تولید و محور توجه ها بازگشته است

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران در استانداری خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی سالیانه بیش از ۳۱ میلیون زائر را پذیرا است و پدیده یکی از مجتمع های گردشگری است که توانسته بر ماندگاری زائران اثر بسزایی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی گروه شرکت های پدیده، مهدی فروزان گفت: خورشید معنویت خراسان همواره درخشان است و میراث کهن به همراه مجتمع های گردشگری، می توانند بر ماندگاری زایران این دیار بیفزایند.

وی از پدیده به عنوان یکی از مجتمع های اثرگذار در افزایش ماندگاری زائر یاد کرد و گفت: خوشبختانه پدیده از حالت خاص خارج شده و امروز باید اذعان کنیم که پدیده به چرخه تولید و توجه بازگشته است.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: پدیده از نظر خدمات زیرساختی، گردشگری و روبنایی دوباره به چرخه تولید بازگشته است.

فروزان با اظهار خرسندی از وضعیت موجود در گروه شرکت های پدیده گفت: امروز می توانیم با قطعیت به سهامداران پدیده بگوییم که در یکی دو سال آینده پدیده را به صورت کامل و در قلب بازدیدهای زائران خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: آمار و ارقام ارایه شده از سوی ستاد خدمات سفر طرقبه و شاندیز نشان می دهد؛ سالانه ۲۸ و نیم میلیون خودرو وارد حوزه طرقبه شاندیز می شود که بخش اعظمی از این گردشگران و ورودی ها به مجتمع بزرگ بین المللی گردشگری پدیده می باشد.


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *