جلسه ی هم اندیشی مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده با سهامداران فعال در فضای مجازی برگزار شد

جلسه ی هم اندیشی مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده با سهامداران فعال در فضای مجازی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی و بین الملل گروه شرکتهای پدیده در این جلسه که با حضور برخی سهامداران فعال در فضای مجازی و برخی مدیران گروه شرکتها برگزار شد، در آغاز اهم مسائل و مطالبات سهامداری از سوی سهامداران فعال در فضای مجازی مطرح و در ادامه توضیحات دکتر ملائی، مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده به سمع و نظر حاضرین رسید.

بر اساس این گزارش موضوعاتی همچون تبلیغات، افزایش سرمایه گشان، علت تعلیق نماد، سرعت در ساخت و ساز پروژه های عمرانی، بازار گردانی سهام، جذب سرمایه گذار، تعیین تکلیف پروژه کیش، حمایت از سامانه سناپ، ورود سهام ابنیه به بورس و…از جمله مسائلی بود که در این جلسه از سوی حاضرین مطرح شد و در ادامه جلسه مدیرعامل گروه شرکتهای پدیده در خصوص سایر اقدامات انجام شده، در دست اقدام و مناسبات اداری و ضوابط حاکم بر بازار بورس و سرمایه توضیح داد.

لازم به ذکر است: جلسات اتاق فکر سهامداران فعال در فضای مجازی به جهت پیشبرد اهداف مشترک گروه شرکتهای پدیده به صورت مستمر برگزار خواهد شد .

ناظرسابق تاسیسات مکانیکی پدیده

با آرزوی موفقیت برای خانواده بزرگ پدیده
از فرصتهای زیر غافل نشویم :
۱) تبلیغات منطقه ای و کشوری آغاز شود
۲) مردم بدانند که شخص اول پدیده در پشتیبانی از پروژه حضور مستمر دارد
۳) مردم حس کنند که هدف شخص اول پدیده از برگشت به پروژه خدمت به مردم و دفاع از ارزشهاست
۴) هم زمان با تبلیغات گسترده دفاتر شهر مشهد و سپس دفاتر شهرستانها بازگشایی شوند
۵) مردم بدانند که از پدیده رفع اتهام شده ، پروژه ها فعال و کسب و کار آزادانه رونق دارد و حتی از حمایت سازمانها و ارگانهای دولتی نیز برخوردار است
۶) هم زمان با تبلیغات پروژه های قدیمی دوباره فعال شده و کلنگ زنی پروژه های جدید در سراسر کشور آغاز گردد
۷) حضور و رغبت سرمایه گذاران خارجی برای سرمایه گذاری در پدیده به مردم نشان داده شود
۸) خبرنگاران و مقاله نویسان دست بکار شوند ، با مقامات شهر و استان و کشور مصاحبه و منتشر کنند
۹) کانالهای تلگرام و واتس آپ با رویکرد فکاهی ، تفریحی ، سرگرمی و با اهدای جوایزواقعی فعال شوند
۱۰) برند (پدیده شاندی) برای صدور مجوز تاسیس فروشگاه های زنجیره ای و هاپرمارکتهای کوچک در سرتاسر کشور فعال شود و با رقبا رقابت کند
۱۱) از مهندسین و مدیران متخصص باتجربه و شناخته شده در مدیریت ساخت پروژه استفاده شود
۱۲) دلالها ساماندهی شوند ، با لباس مخصوص باشند ، از حضور ایشان با ظاهرهای ناآراسته جلوگیری شود ، به پروژه شخصیت بدهید ، بجای دلالها از راهنمایان آموزش دیده استفاده کنید ، فروش سهام از جذب توریست و خدمات گردشگری کاملا جدا و محسوس باشد ، به پدیده بعنوان یک برند معتبر و شناخته شده شخصیت بدهید


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *